سخن مدیر بلاگ...
 
انجمن علمي گروه كتابداري و اطلاع رساني-فرهنگ وهنر1
اخبار-مطالب علمي و پژوهشي و فرهنگي
درباره وبلاگ


به وبلاگ انجمن علمی گروه کتابداری و اطلاع رسانی خوش آمدیدخوش آمدید
آخرین مطالب
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 10:50 ::  نويسنده : کمیته اجرائی

  با سلام و احترام خدمت بینندگان عزیز.

  از اینکه از بلاگ انجمن ما دیدن می کنید و ما را در هرچه بهتر شدن این

  بلاگ کمک و راهنمایی میکنید، تشکرو قدر دانی ویژه می کنم و از همینجا

  از کلیه علاقه مندان به علم و پژوهش دعوت به همکاری می کنم.

  از کلیه بینندگان خواهشمندم ، اسم و آدرس میل و وب خودشان را در

  قسمت نظرات حتمآ درج نمایند تا بتوانیم با شما ارتباط برقرار کرده و در

  رفع مشکلات این انجمن  ما را یاری کنید.

   با مشورت مدیر گروه محترم سر کار خانم فاطمی کلیه اخبار مربوط به انجمن

  و دانشگاه را هم میتوانید از طریق بلاگ ما دریافت نمائید.

  در پایان از کلیه اعضاء انجمن کتابداری که در راه اندازی و منابع این بلاگ

  مرا یاری نموده اند...تشکر ویژه می کنم و از کلیه علاقه مندان دعوت به همکاری میکنم.

  پیروز و سرفراز باشید

   امیر صادقی
 



نظرات شما عزیزان:

اخوت
ساعت15:47---20 آبان 1390
سلام وبلاگ خوبی دارید من اولین باره که میبینم
امیدوارم که بازهم بهتر از اینها بشه که حتما همینطور هم میشه چون هنوز این وبلاگ خیلی جوونه!
در کل موفق باشید.


همشهری
ساعت0:03---14 مهر 1390
بابا ای وووول خوش تیپ.استیل.عجب ژستی گرفتی .حقا که مدیری بهت میاد .اما بدون این میزا به هیشکی وفا نکرده.جون من یه کم کوتا بیا.

نیلوفر
ساعت13:54---13 مهر 1390
سلام وبلاگ خوبی دارید مبارکه چون من تازه میبینمش. به زودی در وبلاگ من هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.سری بزنید.ممنون

baran
ساعت23:42---11 مهر 1390
سلام
خسته نباشید
بهتون تبریک میگم به خاطر راه اندازی این وبلاگ
براتون آرزوی موفقیت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 35643
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1